Не просто по-добър. Различен

Не просто по-добър.
Различен

Хотелският бизнес се променя. Готови ли сте за новите предизвикателства?

За досегашните клиенти на Evolution Clock PMS+ е не просто по-модерна платформа, а изцяло различен поглед към хотелското управление

Технологична платформа за следващото десетилетие

Какво е различното?

  • 100% защита от крипто вируси и заключване на данните
  • Най-висока защита от изтичане на лични данни и данни за кредитни карти
  • Без нужда от сървъри, инсталации и ъпдейти
  • Свързаност с водещи хотелски решения чрез модерно API
  • Възможност за работа на всяко настолно и мобилни устройство

* Например канали за дистрибуция, Revenue Management/системи за оптимизиране на приходите, СПА системи и други.

Помага Ви да продавате повече чрез всички канали

Какво е различното?

  • 100% автоматично синхронизиране на заетостта и цените с всички канали за дистрибуция
  • Тарифна система и тарифни ограничения, оптимизирана за ефективно управление на приходите по всички канали
  • Функции за подпомагане на по-ефективните продажби и upsell
  • Автоматизация на изпращането на оферти с възможност за онлайн потвърждение от страна на клиента
  • Контрол върху наличностите на допълнителни услуги

Какво е различното в управлението на договорите с туроператори?

  • Тарифите по договорите водят до автоматична калкулация на ваучерите
  • Маркетинговите отстъпки по договор се обработват ръчно
  • Пакетите с храна се обработват автоматично, останалите пакети се обработват ръчно
  • Задавате фолиа за фактуриране при всяка резервация, като избирате как да групирате резервациите по фактури и кога да прехвърлите начисленията от резервацията в избраното фолио (например по пристигане, на заминаване или всяка резервация), вместо да ги прехвърляте към една обща сметка на туроператора
  • Начисленията по договора са видими в резервацията до прехвърлянето им в избраната сметка за фактуриране
  • Изисква се одит на начисленията при пристигане и изпращане вместо преди фактуриране
  • Към настоящия момент в системата не се следят контингенти - системата генерира справка за заетостта по туроператор, която можете да експортирате в електронна таблица за съпоставка с контингента
Автоматизация и спестено време за Вашия персонал

Какво е различното?

  • 100% автоматична синхронизация с всички дистрибуционни канали
  • Възможност за пълна автоматизация* на административния процес по разплащанията с карти, базирана на правила и събития - включително събиране на плащания на терминал и онлайн, използване на вече събрана карта за всички последващи плащания, блокиране на гаранционни депозити и освобождаване на гаранции
  • Възможност за пълно интегриране на процеса на плащане с карти
  • Онлайн услуги, като онлайн чек-ин и автоматичен чек-аут позволяват спестяването на време на оперативния персонал в най-натоварените часове

* Повечето от функциите по автоматизация на плащанията изискват договор с някой от съвместимите платежни оператори.

По-добро обслужване на гостите

Какво е различното?

  • Възможност за съществено намаляване на времето прекарано в административни задачи при посрещане и изпращане на гостите чрез пълноценен онлайн чек-ин, включително предоставяне на личните данни и платежен метод, от който да бъдат събрани дължимите плащания в последствие
  • Възможност за изпращане на контекстно-базирани съобщения до гостите, съдържащи ценна информация или връзки към портала за онлайн услуги на госта, включително различни в зависимост от типа на госта (сегмент, компания, канал, тарифа т.н.)
  • Възможност за пълноценен Онлайн портал с услуги за гостите, които позволяват заявка на допълнителни услуги, изпращане на специални изисквания и много други
  • Много по-добро управление на предлагането на възможни допълнителни услуги и ъпгрейд на типове стаи и пакети (upsell)

Споделяме успеха

Какво мислят клиентите ни за нас и PMS+

Живко Желязков, Управител, Hotel Central Sofia
Стеф де Гроот, Управител, WICC Hotel
Христо Стоянов, Управител, 10 Houses Hotel
Орели Дюрио, Маркетинг Координатор, Domein Polderwind
Скандер Гасми, Директор Дигитална Трансформация, HappyCulture
Руджеро Карпино, Директор Обслужване на Клиенти, Hotel Algila
Марко Копола, Управител, The Yellow Square
Марйо Тенхунен, Бизнес Директор, GreenStar Hotels

Над 25 години опит

Над 1500 доволни клиента

Вижте още клиенти
The Leading Hotels of the World
Relais & Châteaux
HappyCulture
Lark Hotels
Popinns
Four Sisters Collection
Nordic Hotels & Resorts
Elegancia Hotels
gambino hotels
Hampshire Hotels
Открийте как PMS+ преобразява хотелите

Открийте как PMS+ преобразява хотелите

Открийте нови възможности

  • Модернизирайте рутинните операции
  • Насочете персонала към това, което е от най-голяма полза за гостите
  • Предоставяйте по-богато обслужване, онлайн и офлайн
  • Консолидирайте съвкупността от технологии за по-голяма ефективност
  • Оптимизирайте рентабилността с PMS, създаден за днешния свят
Уверете се сами! Открийте защо хотелите обожават Clock PMS+

Вашите данни

Отключете потенциала си

Какво предстои на индустрията в бъдеще? Как PMS+ помага на хотелите да преуспяват в тези променящи се условия? Нека блога на Клок хвърли повече светлина за всичко това, така че да сте подготвени за всичко, както днес, така и утре!

Посетете сега