myHotel

Интеграцията на myHotel и Клок позволява на хотелите да получават обратна връзка директно от гостите по време на всяка стъпка от тяхното пътуване.

Управление на репутацията

·Поддържа се от партньор

Ползи от интеграцията

Използвайки интеграцията между Clock PMS+ и myHotel, можете да постигнете качествено ново ниво на комуникация с гостите си и да измервате тяхната удовлетвореност чрез анкети във всеки един момент. Прехвърляйте информация за резервации и промени в статуса в myHotel и общувайте с гостите си чрез интуитивните функционалности на интеграцията.

Спецификации

Моля, вижте долната таблица, за да научите повече относно функционалностите, поддържани от интеграцията между Clock PMS+ и myHotel за управление на репутацията.

Функционалности

Налично

Проучвания след напускането на хотела

Стимулирайте получаването на още по-голяма обратна връзка сред всички платформи за обратна връзка.

Проучвания по време на престоя

Научете за проблемите по време на престоя и незабавно ги разрешавайте.

Създаване на задачи в Clock PMS+

Получавайте известия относно получена обратна връзка чрез задачи в Clock PMS+.

Подобни интеграции

Loopon

Loopon

Чат с гостите/Управление на репутацията

Научете повече
GuestRevu

GuestRevu

Управление на репутацията

Научете повече
Qualitelis

Qualitelis

Управление на репутацията

Научете повече
Customer Alliance чрез Impala

Customer Alliance (чрез Impala)

Управление на репутацията

Научете повече
TrustYou чрез Impala

TrustYou (чрез Impala)

Управление на репутацията

Научете повече
Reputation Pro от TripAdvisor

Reputation Pro (TripAdvisor)

Управление на репутацията

Научете повече
GuestMeter

GuestMeter

Управление на репутацията

Научете повече