GuestRevu

Интеграцията между GuestRevu и Клок позволява на хотелите да получават обратна връзка директно от гостите и да стимулират оставянето на отзиви в TripAdvisor и Google.

Управление на репутацията

·Поддържа се от партньор

Ползи от интеграцията

Чрез интеграцията между Клок и GuestRevu ще можете лесно да изпращате на вашите гости персонализирани въпросници, които достигат до същината на тяхното изживяване.

Многоезиковата поддръжка и множеството типове въпросници означават, че гостите ще получат въпросници на техния собствен език и въз основа на конкретните зони на вашия хотел, които те са използвали.

Спецификации

Моля, вижте долната таблица, за да научите повече относно функционалностите, поддържани от интеграцията между Clock PMS+ и GuestRevu за управление на репутацията.

Функционалности

Налично

Проучвания след напускането на хотела

Стимулирайте получаването на още по-голяма обратна връзка сред всички платформи за обратна връзка.

Проучвания по време на престоя

Научете за проблемите по време на престоя и незабавно ги разрешавайте.

Създаване на задачи в Clock PMS+

Получавайте известия относно получена обратна връзка чрез задачи в Clock PMS+.

Подобни интеграции

Loopon

Loopon

Чат с гостите/Управление на репутацията

Научете повече
Qualitelis

Qualitelis

Управление на репутацията

Научете повече
myHotel

myHotel

Управление на репутацията

Научете повече
Customer Alliance чрез Impala

Customer Alliance (чрез Impala)

Управление на репутацията

Научете повече
TrustYou чрез Impala

TrustYou (чрез Impala)

Управление на репутацията

Научете повече
Reputation Pro от TripAdvisor

Reputation Pro (TripAdvisor)

Управление на репутацията

Научете повече
GuestMeter

GuestMeter

Управление на репутацията

Научете повече