GuestMeter

Интеграцията между Guestmeter и Clock PMS+ позволява на хотелиерите автоматично да изпращат проучвания за удовлетвореността на гостите чрез международни SMS съобщения или по имейл, както и да получават обратна връзка от госта в процеса на напускане на хотела.

Управление на репутацията

·Поддържа се от партньор

Ползи от интеграцията

С помощта на интеграцията между Clock PMS+ и Guestmeter можете да се свържете с вашите гости, за да измерите тяхната удовлетвореност посредством различни канали за контакт. Когато се отписва резервация от Clock PMS+, от Guestmeter се изпраща изследване чрез SMS или по имейл.

Спецификации

Моля, вижте долната таблица, за да научите повече относно функционалностите, поддържани от интеграцията между Clock PMS+ и GuestMeter за управление на репутацията.

Функционалности

Налично

Проучвания след напускането на хотела

Стимулирайте получаването на още по-голяма обратна връзка сред всички платформи за обратна връзка.

Проучвания по време на престоя

Научете за проблемите по време на престоя и незабавно ги разрешавайте.

Създаване на задачи в Clock PMS+

Получавайте известия относно получена обратна връзка чрез задачи в Clock PMS+.

Подобни интеграции

Loopon

Loopon

Чат с гостите/Управление на репутацията

Научете повече
GuestRevu

GuestRevu

Управление на репутацията

Научете повече
Qualitelis

Qualitelis

Управление на репутацията

Научете повече
myHotel

myHotel

Управление на репутацията

Научете повече
Customer Alliance чрез Impala

Customer Alliance (чрез Impala)

Управление на репутацията

Научете повече
TrustYou чрез Impala

TrustYou (чрез Impala)

Управление на репутацията

Научете повече
Reputation Pro от TripAdvisor

Reputation Pro (TripAdvisor)

Управление на репутацията

Научете повече