Experience Hotel

Чрез интеграцията между Clock PMS+ и Experience Hotel можете да се възползвате от решение за управление на взаимоотношенията с клиентите и имейл маркетинг, за да управлявате ефективно взаимоотношенията си с клиентите.

Връзки с клиентите

·Поддържа се от партньор

Ползи от интеграцията

Интеграцията ви позволява да централизирате базите си данни и да имате пълен и цялостен поглед върху дейността на клиентите си. Създавайте нюзлетъри с лекота и разиграйте стотици автоматизирани сценарии за всички мероприятия, които смятате за ключови.

Изградете лоялност сред клиентите си и възстановете контрола върху взаимоотношенията си с тях преди, по време и след престоя им.

Спецификации

Моля, вижте долната таблица, за да научите повече относно функционалностите, поддържани от интеграцията между Clock PMS+ и Experience Hotel за връзки с клиентите.

Функционалности

Налично

Синхронизация на данните на гостите

Ефективно синхронизиране на всички данни на гостите.

Сегментация и таргетиране

Сегментирайте гостите за по-добре таргетирани кампании.

Имейл кампании

Използвайте данните на гостите, за да им изпращате зашеметяващи маркетинг имейли.

Проследяване на кликванията

Проследете какви действия предприемат гостите, докато четат имейлите ви.

Подобни интеграции

Mailchimp

Mailchimp

Имейл маркетинг и нюзлетъри

Научете повече
Revinate

Revinate

CRM система

Научете повече
eInsight от Cendyn

eInsight (Cendyn)

CRM система

Научете повече