Customer Alliance (чрез Impala)

Възползвайки се от технологията на Impala, приложенията за въпросници на Customer Alliance се свързват безпроблемно с Clock PMS+.

Управление на репутацията

·Поддържа се от партньор

Ползи от интеграцията

Интеграцията между Clock PMS+ и Customer Alliance автоматизира чрез Impala подаването на данни за модерна комуникация с гостите, получаване на отзиви и достигане до водещите онлайн портали за отзиви в индустрията.

Спецификации

Моля, вижте долната таблица, за да научите повече относно функционалностите, поддържани от интеграцията между Clock PMS+ и Customer Alliance за управление на репутацията.

Функционалности

Налично

Проучвания след напускането на хотела

Стимулирайте получаването на още по-голяма обратна връзка сред всички платформи за обратна връзка.

Проучвания по време на престоя

Научете за проблемите по време на престоя и незабавно ги разрешавайте.

Създаване на задачи в Clock PMS+

Получавайте известия относно получена обратна връзка чрез задачи в Clock PMS+.

Подобни интеграции

Loopon

Loopon

Чат с гостите/Управление на репутацията

Научете повече
GuestRevu

GuestRevu

Управление на репутацията

Научете повече
Qualitelis

Qualitelis

Управление на репутацията

Научете повече
myHotel

myHotel

Управление на репутацията

Научете повече
TrustYou чрез Impala

TrustYou (чрез Impala)

Управление на репутацията

Научете повече
Reputation Pro от TripAdvisor

Reputation Pro (TripAdvisor)

Управление на репутацията

Научете повече
GuestMeter

GuestMeter

Управление на репутацията

Научете повече