0-700-17-911 Контакти

Clock Evo СУПТО: подробно описание на хотелската програма

Резервации

Бърз резервационен процес

Резервационната система на Clock EVO СУПТО предоставя богат набор от функции, които ускоряват и опростяват процеса на резервиране, както и всички операции свързани с него.

Персонализация на екраните.
Настройка на полетата на резервационната форма, така че тя да отговаря на нуждите ви. Скриване на рядко използвани полета и задаване на стойности по подразбиране, за да се избегнат повтарящи се действия.
Различни начални точки.
Разнообразни начални точки. Нова резервация може да се създаде от различни екрани: Свободни стаи и цени, Прогнозна заетост или Статус на стаите.
Интеграция на профилите.
Базата данни с профили на гости, агенти, туроператори и контрагенти е винаги е свързана с активния екран. При избиране на профил се зарежда цялата налична информация за него - контакти, тарифи, гаранционни политики, инструкции за разпределение на начисленията, данни за фактуриране, стая, изглед или специални предпочитания, маркетингова сегментация и др. Тези данни се прехвърлят и в новосъздадената резервация.
Резервация само с няколко щраквания.
В случай на спешни обаждания, например, можете да създадете резервация само с най-важните параметри, като име и данни за контакт. Останалата информация може да се въведе по-късно, когато гостът я предостави или пристигне в хотела.
Ръчно или автоматично разпределение на стаи.
В някои случаи може да се наложи да резервирате ръчно определена стая по желание на клиента. Останалите резервации се разпределят автоматично. При тази операция се отчитат всички параметри на резервацията, както и всякакви специални предпочитания - етаж или изглед, късно пристигане, специално зареждане и др. Вие решавате дали стаята да се избере ръчно или автоматично при настаняване.

Богато разнообразие от операции и възможности за редакция на резервациите

Често резервациите съдържат променливи параметри или трябва да се редактират по време на престоя. Ако управлявате градски или бизнес хотел, познавате добре сложните резервации и тяхната динамика. Ние също. Clock Evo СУПТО е готов да отговори както на вашите изисквания, така и на тези на вашите клиенти.

Една резервация - различни услуги.
По една и съща резервация можете да начислявате всеки ден различен тип стая и различен пансион
По-висок клас стая.
Смяната на стая с друга от по-висок клас като комплимент или по желание на госта става лесно в самата резервация.
Договорена цена.
Ако се договорите за цена, валидна само за едно определено пристигане, тя може да се регистрира направо в резервацията и системата автоматично ще използва нея. Може дори да се определят различни цени за всеки ден на престоя.
Ранно или късно пристигане.
Ако гост пристига в необичайно време, хотелската програма ще вземе предвид това, когато разпределя стаите и няма да позволи резервациите с късно пристигане да бъдат анулирани като непристигнали.
Различни пансиони.
Ако е необходимо, всеки гост от резервацията може да използва различен пансион през всеки ден от престоя си в хотела.
Предпочитания за стая.
Всички изисквания на гостите към стаите, като изглед или нисък етаж, например, се записват и се отчитат автоматично при разпределянето на стаите.
VIP обслужване.
За всякакви външни услуги, които желаете да предоставите на гостите си, като трансфери, билети за специални събития и т.н., можете да създадете Задача и да я свържете със съответната резервация. В точния момент системата ще ви напомни, така че да организирате процедурата навреме и да назначите отговорници за изпълнението ѝ. Ако клиентът е поискал специално зареждане на стаята, като бутилка шампанско или антиалергични кърпи, системата автоматично включва тези забележки в инструкциите за домакинството, така че отговорния персонал е надлежно уведомен.
Споделяне на стая.
Тази функция е много полезна, когато два госта са настанени в една стая, но престоят, пансионът или данните им за фактуриране са различни. В този случай резервацията може лесно да бъде разделена. Всички общи данни се запазват като променяте само различните параметри.
Комплиментарни резервации.
Гостите може да получат безплатни нощувки или допълнителни услуги като комплимент, компенсация или бонус към договорената цена. Тези услуги могат да се начислят на специален профил, като така се улеснява анализирането и определянето на пазарните стратегии.
Депозити и предварително фактуриране.
Системата изчислява депозитите, получени като гаранция, като удържа от тях стойността на предоставените услуги и преизчислява остатъка. Такива авансови плащания може също да се фактурират.

Групови резервации

С Clock EVO PMS групи организирани от агенти или фирми могат да бъдат управлявани заедно по прост и ефективен начин.

Еднакви или различни параметри за всяка стая.
Параметрите на всички стаи в групова резервация може да бъдат еднакви, или да се различават по престой, тип стая, брой гости, пансион и др.
Едновременно настаняване/напускане.
Резервациите от една група могат да бъдат настанени или изпратени наведнъж само с едно натискане на бутон.
Общи или отделни фактури.
Груповата резервация може да се плати наведнъж с една единствена фактура или всяка резервация да се фактурира и заплати отделно.
Добавяне/изваждане на стаи.
Лесно можете да добавяте или премахвате стаи от групова резервадция.

Гарантиране и анулация

Защитете работата си чрез функциите за гарантиране и анулиране на резервации.

Гаранционни политики и депозити.
Може да се зададат различни гаранционни политики за всяка тарифа, група клиенти или контрагенти. Гаранциите може да се различават по сума или краен срок.
Свързване на гаранционните политики с профилите.
Всеки профил може да се свърже с гаранционна политика и тя да се прилага автоматично, когато се създават резервации за него. Същата гаранционна политика ще се използва и за резервации на профила направени през вашия уебсайт.
Изтекли срокове за гарантиране.
Списък на всички резервации, за които не е получена гаранция.
Регистриране на депозити.
Регистриране на получените депозити със или без издаване на фактура, в зависимост от счетоводната политика. Депозитите се приспадат автоматично от сметката при напускане на хотела.
Писма за потвърждение.
Печат на Потвърдителни писма, Запитвания и Анулации, като всички носят логото на хотела и могат да бъдат на различни езици.
Обработване на непристигнали резервации.
Адаптивно автоматично анулиране на непристигналите резервации.




Live chat



Share your comment
or ask a question


Start chat
Callback service






Use our Callback service
to leave a comment or
ask a question.



Your feedback