0-700-17-911 Контакти

Често задавани въпроси

Каква поддръжка предлагате?

Нашият сервизен център е на ваше разположение денонощно. Можете да разчитате на нас за съдействие при всякакви затруднения, свързани с разучаването или работата с хотелската програма. Точните условия са описани подробно в секция Поддръжка.

Ще получа ли помощ при първоначалното инсталиране и внедряване на Clock EVO?

Разбира се. Първоначалните настройки на сървъра се извършват от нашия Сервизен център. Получавате и достъп до библиотека с над 100 видео урока, които ще ви помогнат да завършите конфигурирането сами. По всяко време можете да заявите и допълнително дистанционно съдействие и обучения с наш служител.

С какви платформи и ОС е съвместима програмата?

Windows XP/Vista/7/8 & Server 2000/2003/2008
Пълен списък на системните изисквания

Какви интерфейси към външни системи се поддържат?

Фискални устройства, фискални принтери, касови апарати, телефонни централи, PBX, електронни брави, ключове карти, контрол на достъп, Карти за достъп , вътрешен кредит, Платен интернет, платена телевизия, климатици, Интерактивна телевизия, енергийни системи, паспортни скенери, паспортни четци, счетоводен интерфейс, експорт на информация, онлайн канали, електронни фактури, bavel и др.
Виж поддържаните устройства и интерфейси



Имате още въпроси, преди да вземете решение? Свържете се с търговски представител



Live chat



Share your comment
or ask a question


Start chat
Callback service






Use our Callback service
to leave a comment or
ask a question.



Your feedback